Klantenservice

Klantenservice

1 Algemeen

1.1 Waar kan ik de Algemene Voorwaarden vinden?

Onze Algemene Voorwaarden zijn te lezen op deze pagina

1.2 Waar kan ik de Privacybeleid vinden?

Het Privacybeleid is terug te lezen op deze pagina

1.3 Ondersteunen jullie beoordelingen?

Uiteraard doen wij er alles aan om onze service en dienstverlening te perfectioneren. Wij zouden dan ook graag een beoordeling van Uw aankoop zien, zodat wij ons kunnen verbeteren.
Wij werken samen met beoordelingssite feedbackcompany. Een aantal dagen nadat U Uw bedrijfskleding heeft ontvangen zult U een e-mail ontvangen met een uitnodiging om ons te beoordelen.

 

2 Bestellen

2.1 Winkelwagen procedure

Stap 1: Producten selecteren
In onze webwinkel kunt U bedrijfskleding of veiligheidschoenen bestellen door middel van de 'Bestellen'- knop. Wanneer U veiligheidschoenen heeft gekozen wordt U direct doorgestuurd naar uw winkelmandje. Hier heeft U de keus om het aantal aan te passen, het product uit het winkelmandje te verwijderen, verder te winkelen of verder te gaan met het bestelproces.

Stap 2: Inloggen of registreren
Indien U al eerder geregistreerd heeft kunt u nu inloggen. Wanneer U nog niet eerder heeft geregistreerd kunt U direct Uw gegevens invullen of via Uw Facebook account dit automatisch laten doen en op 'Registreer nu' klikken om verder te gaan met uw bestelproces.

Stap 3: Factuur- en leveringsadres
Hier kunt U Uw gegevens die U tijdens het registreren heeft ingevuld zien. Indien Uw afleveradres hetzelfde is als Uw factuuradres kunt u verder gaan met de bestelling. Wanneer U een ander afleveradres wilt invoeren kunt U op 'Een ander afleveradres invoeren' klikken. Daar kunt U de benodigde gegevens invullen en verder gaan met de bestelling.

Stap 4: Bestelling controleren
Nu bent U bijna aan het einde van het bestelproces. U kunt nu Uw bestelling en factuur- en leveringsadres controleren. Hier krijgt U de keuze om terug te gaan of te betalen.

Stap 5: Betalen
U heeft hierbij de keuze uit: iDEAL, Paypal of bankoverschrijving. Het betaal proces via iDeal. PayPal of bank overschijving zal door Mollie afgehandeld worden. 100% Veilig voor u en gemakkelijk voor ons.

2.2 Ik heb een fout gemaakt bij het bestellen. Wat moet ik doen?

Het gebeurt weleens dat U een fout maakt bij uw bestelling. Gebeurt dit, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Wij kunnen dan altijd Uw bestelling aanpassen of annuleren.

2.3 Kan er ook op een andere manier besteld worden?

Bestellen via de webshop geniet onze voorkeur, echter als U dringend  mooie Mascot® bedrijfskleding nodig heeft, neem dan contact op via [email protected] of via contact link onder in onze webshop (dit heeft onze voorkeur).

2.4 Is er een korting mogelijk bij meerdere aantallen van hetzelfde artikel?

Onze bedrijfskleding en aanverwante producten worden tegen zeer aantrekkelijke prijzen aangeboden, echter wanneer U grotere aantalen van hetzelfde product wenst af te nemen, raden wij U aan om contact met ons op te nemen via [email protected]

2.5 Can I order from abroad? Kann ich aus dem Ausland bestellen?

Op dit moment is het nog niet mogelijk om bestellingen die geplaatst worden vanuit het buitenland, te verzenden. Mascotbedrijfskleding.nl levert uitsluitend aan adressen binnen Nederland en België.

 

Wanneer U besteld vanuit het buitenland zullen wij helaas Uw bestelling moeten annuleren. 

Mascotbedrijfskleding.nl delivers only within the Netherlands and Belgium. When you order from abroad, we will unfortunately have to cancel your order.

Mascotbedrijfskleding.nl liefert nur innerhalb der Niederlande und Belgien. Wenn Sie aus dem Ausland bestellen, müssen wir leider Ihre Bestellung zu stornieren.

Mascotbedrijfskleding.nl offre seulement aux Pays-Bas et en Belgique. Lorsque vous commandez de l'étranger, nous ne serons malheureusement obligés d'annuler votre commande.

 

2.6 Krijg ik een orderbevestiging als ik mijn bestelling definitief geplaatst heb?

Ja, heeft U alle stappen van het proces doorlopen dan ontvangt U hiervan binnen enkele minuten per e-mail een bevestiging met de bijbehorende gegevens. Heeft U toch nog vragen neem dan via de blauwe contactknop recht in het midden in onze webshop contact met ons op of stuur Uw vraag per mail aan [email protected]

 

3 Betaling

3.1 welke mogelijkheden van betaling hanteert u?

Mascot® Bedrijfskleding.nl hanteerd verschillende betaal mogelijkheden.

  • U kunt via Ideal betalen, veilig en vertrouwd (heeft onze voorkeur) via Buckroo.
  • U kunt vooraf betalen via een bankoverschrijving (deze betaalmethode duurt langer voordat wij de betaling hebben ontvangen en verwerkt) via Buckroo of rechtstreeks van uw bank naar onze bank
  • U kunt veilig en vertrouwd betalen via PayPal ( evt. creditkaart wanneer u uw PayPal gekoppeld heeft aan uw creditkaart) via Buckaroo.
  • Vanuit België kunt u betalen via bancontact/Mister Cash, PayPal of bank overschrijving via Buckaroo. 
  • Wanneer U niet in staat bent om van bovenstaande betaalmethodes gebruik te maken dan kunt U met ons contact opnemen en kunnen we overleggen of wij het kunnen verzenden onder rembours, echter dient U er dan rekening mee te houden dat onder rembours verzenden extra kosten met zich meebrengt. 

Zie voor ons rekening nr. bij de ING Bank de link Betaalmethoden aan de rechterkant op deze pagina.

3.2 Hoe lang duurt het voor mijn betaling is verwerkt?

De betaling en verwerking van iDeal, PayPal, achteraf betaling of bankoverschrijving gebeurt direct.

Bij deze betalingsmogelijkheden wordt het bedrag direct verwerkt. Dit zorgt ervoor dat Uw product sneller verstuurd kan worden en er sneller genoten kan worden van Uw bedrijfskleding.

3.3 Heeft de betaalwijze die ik heb gekozen invloed op de levertijd?

De betalingswijzen Ideal en PayPal verwerken Uw betaling direct, waardoor Uw Mascot® bedrijfskleding in principe direct verstuurt kan worden.
Bij de betaalwijze 'bank overschrijving' kan de levertijd enkele dagen langer duren. Wij adviseren U dan ook Ideal te gebruiken, zodat U sneller van uw Mascot® bedrijfskleding kunt genieten.
Wanneer u op werkdagen voor 17:00 uur besteld en per Ideal betaald ontvangt U de Mascot® bedrijfskleding binnen 4 werkdagen

 

3.4 Is het mogelijk om nu te bestellen en pas later te betalen?

Nee het is niet mogelijk achteraf te betalen.

 

4 Verzending & levering

4.1 Wat zijn de verzendkosten?

Mascot® bedrijfskleding.nl verzendt Uw bestelling binnen Nederland vanaf € 49,95,-- excl. BTW geheel gratis! Onder een bestelling van  € 49,95,-- excl. BTW brengen wij  € 6,95,-- verzendkosten in rekening.

4.2 Wanneer wordt mijn bestelling verzonden en geleverd?

Nadat wij het totaalbedrag van Uw bestelling hebben ontvangen zal Mascot® bedrijfskleding.nl er alles aan doen om uw bestelling op dezelfde dag te bestellen in ons Europees magazijn in Denemarken. Dit zal dan binnen 2 dagen in Nederland zijn en zal vervolgens direct naar U worden verstuurd. De bestelling zal vanaf het moment van Uw opdracht binnen 1 tot 4 dagen bij u binnen zijn. Echter houdt U er rekening mee, dat wanneer u op vrijdag na 17:00 uur en in het weekend bij ons een order plaatst, dit pas op maandag verwerkt kan worden.

Voor meer info over verzenden klik hier.
Wij zijn afhankelijk van de bezorgwijze van PostNL. Wanneer onverhoopt PostNL te laat bezorgd zijn wij hiervoor niet aansprakelijk.

Zie voor actuele informatie de PostNL site.

4.3 Kan ik het pakketje volgen wanneer u het verzonden heeft?

Mascot® bedrijfskleding.nl werkt samen met PostNL, U ontvangt via e-mail een track and trace code zodat u via de site van PostNL het pakketje kan volgen. In deze e-mail staat alle informatie welke U nodig heeft om Uw pakketje te volgen.

4.4 Kan ik zelf aangeven wanneer mijn bestelling moet worden bezorgd?

Nee, dit is helaas niet mogelijk. Mascot® bedrijfskleding.nl  heeft geen invloed op de bezorgwijze en –tijden van PostNL. Kijk voor meer informatie over de bezorgtijden van PostNL op de website van PostNL.

5.1 Welke artikelen kan ik retourneren en welke artikelen niet?

Alle artikelen m.u.v. speciaal bestelde producten en producten voorzien van een door u besteld logo ( transfer en/of borduring) kunnen uiterlijk binnen 14 (veertien) dagen na ontvangst aan ons geretourneerd worden mits het artikel onbeschadigd, in onbeschadigde originele verpakking en ongebruikt teruggestuurd wordt. Volg de stappen die aangegeven worden op onze website onder  verzenden en retourneren  Vul bij het retourneren altijd het retour formulier in en plaats duidelijk zichtbaar het RMA nr. aan de buitenkant van het pakketje.

* Het retour formulier kunt U   hier    downloaden.
* Een RMA nr. aanvragen?  klikt op de blauwe contact knop rechts ---------->
* Of neem contact op via  [email protected]

Enkele tips voordat U het product retour stuurt.

  • De producten mogen bekeken en beoordeeld worden.
  • Wanneer wij zien dat het product meer dan alleen bekeken en beoordeeld is, oftewel gebruikt is, zullen wij contact met U opnemen om tot een oplossing te komen.
  • Bewaar de producten niet in een rokerige ruimte en/of in een keuken. Wij kunnen kosten in rekening brengen bij producten met een sterke rook-, parfum- of etensgeur. Deze producten kunnen wij dan niet meer verkopen.
  • Alle geretourneerde producten dienen in een normale en goede staat naar ons verstuurd te worden, in de originele verpakking incl. alle labels.

5.2 Waar kan ik mijn retourpakket afgeven?

Een retourpakket kan worden afgegeven bij het dichtstbijzijnde postkantoor.

5.3 Moet ik verzendkosten betalen als ik mijn bestelling retour stuur of wil ruilen?

Ja, de kosten voor het retour zenden komen voor uw eigen rekening en risico. Ongefrankeerde, onvoldoende gefrankeerde of onder rembours zendingen worden geweigerd. Wanneer U een product wil ruilen, stuur dan dit product retour op de wijze beschreven bij verzenden en retourneren.  Vul bij het retourneren altijd het retourformulier in en plaats duidelijk zichtbaar het RMA nr. aan de buitenkant van het pakketje.

5.4 Mag ik de artikelen terugsturen als deze niet aan mijn verwachtingen voldoen?

Indien Uw bestelling niet aan de verwachtingen voldoet, mag de desbetreffende bedrijfskleding uiterlijk binnen veertien (14) dagen na de dag na ontvangst, naar ons worden teruggestuurd. De bedrijfskleding moet dan wel onbeschadigd, ongebruikt en in onbeschadigde in originele verpakking, incl. alle labels, teruggestuurd worden. Volg de stappen die aangegeven worden op onze website onder  verzenden en retourneren  Vul bij het retourneren altijd het retour formulier in en plaats duidelijk zichtbaar het RMA nr aan de buitenkant van het pakketje.

5.5 Hoe moet ik de retourartikelen verpakken?

Retourartikelen dienen in de originele verpakking aan ons geretourneerd te worden. Zorg ervoor dat de artikelen voldoende demping hebben, zodat de kans op beschadiging minimaal is. Denk hierbij aan opvulling/omwikkeling met bubbeltjesplastic, keukenpapier, schuimvlokken en dergelijke. Een stevig omhulsel is van uiterst belang. zie voor meer informatie  verzenden en retourneren.

5.6 Wat is het adres waar ik het retour pakket naar toe kan sturen?

U kunt Uw retour pakket sturen naar:
Euroglove
Venloseweg 57a

5931GS Tegelen

6 Garantie

6.1 Wat is de garantietermijn?

Op al onze artikelen heeft U 12 maanden fabrieksgarantie, tenzij anders vermeld bij het artikel. Op ritsen, buckels en sluitingen geven wij 6 maanden garantie.
U heeft geen garantie op slijtage en opzettelijke toebrengen van schade aan Uw artikel.
De geboden garanties doen geen afbreuk aan eventuele rechten aangaande garantie en (non) conformiteit waar de klant altijd een beroep op kan doen.
Voor vragen i.v.m. garantie of een garantieaanvraag kunt U tijdens kantooruren contact met ons opnemen via [email protected]  Vermeld altijd Uw order nummer.

 

7 Contact

7.1 Via rechts onderaan in onze webshop.

Heeft u een vraag over welk product dan ook dan kunt u die stellen via de klantenservice contactknop linksonder in onze webshop. Dit doet u als volgt; Klik op de knop, vul alle velden in en druk op de knop 'verstuur' wij zullen u z.s.m. antwoord op Uw vraag geven. Vermeld altijd, indien van toepassing, Uw ordernummer.
Dit heeft onze voorkeur.

7.2 Via e-mail

Bij niet dringende vragen vinden wij het prettig dat U per mail Uw vraag stelt via [email protected] Vermeld altijd uw order nummer.

7.3 Per telefoon

U kunt ons op werkdagen van 9:00 tot 17:00 uur telefonisch bereiken op 077-2340430. Zorg er voor dat U, indien mogelijk, Uw ordernummer bij de hand heeft.

 

8 Klachten

8.1 Ik heb een klacht. Wat moet ik doen en waar kan ik terecht?

Voor een klacht neemt U contact op met Mascot® Bedrijfskleding. Dit kan op twee manieren; per telefoon of via contact rechts onder in onze webshop. Wij zullen dan binnen 24 uur reageren en proberen samen tot een oplossing te komen.

 

Neem contact op
* Verplichte velden
Contactgegevens
  • Call
    +31 (0)77 2340430
  • Adres
    • Venloseweg 57A ( geen bezoekadres )
    • 5931 GS Tegelen
  • Bedrijf
    • kvk: 14131579
    • btw: NL 1606.15.562.B02
  • Bankrekening
    NL27 INGB 0005 498 561
* We'll never share your email with anyone else.
Questions?
We helpen je graag. Neem contact op met onze klantenservice.
Mijn account
You are not logged in. Log in to make use of all the benefits. Or create an account now.
Winkelwagen
Uw winkelwagen is leeg
Zoeken
Search suggestions
Geen producten gevonden...
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »